Look #5 - Pennywise (It)

October 14, 2017







Products used / Korišteni proizvodi:
  • Catrice Even Skin tone beautifying foundation - 010 Even Vanilla
  • Catrice Liquid Camouflage high coverage concealer - 010 Porcellain
  • RCMA No color powder
  • Beauty UK Matte Bronzer - No. 2 Dark
  • Catrice Eyebrow set
  • Makeup Revolution eyeshadow palette - Flawless Matte 2
  • Morphe eyeshadow palette - 35N
  • Catrice Liquid Liner - 010 Dating Joe Black 
  • Makeup Revolution Awesome Dual eyeliner kohl & flick pen - Black 
  • Essence Waterproof Gel eye pencil - 07 Cloudy White
  • Beauty UK Lips Matter velvet matte lip cream - Bond, Mrs. Bond
  • Lashes from Ebay








Edit: Eyes are edited. I don't have yellow contacts to use, like other real beauty bloggers. :)




You Might Also Like

9 komentari

  1. Bas mocno izgleda, svaka cast.
    ❤️

    Blog: MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
  2. hehe baš je simpa ova zadnja s osmijehom! :D

    ReplyDelete
  3. Isssssssssss, ovo mi je zakon :D Užasno me živciraju klaunovi jer ih svi rade svake halloween, ali ovo mi je baš zgodno, a zadnja slika... Samo ću ti reć da ti je to kompliment što izgleda totalno freaky s osmjehom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno! Također nisam baš fan klaunova, ali ovaj mi je baš nekako poseban i drugačiji, da sam ga morala napraviti na svoj način. :)

      Delete
    2. Hvala ti puno! Također nisam baš fan klaunova, ali ovaj mi je baš nekako poseban i drugačiji, da sam ga morala napraviti na svoj način. :)

      Delete

Copyright © 2020 BeautyWonderlust

Social media

https://www.youtube.com/channel/UCQOs_QoryHF_cpTv0cRq9mQ

https://www.instagram.com/tenaco/

https://www.facebook.com/beautywonderlust/

SEARCH