Hairstyle News 2017

March 31, 2017


U subotu, 25. ožujka sudjelovala sam na Hairstyle News festivalu u Zagrebu, kao model i vizažist. Ovo je zapravo međunarodni frizerski festival posvećen razvoju frizerske struke, njenoj promociji u javnosti te stvaranju uspješne frizerske zajednice. U 4Look reviji predstavili smo novu Kemon Italia Italian Touch kolekciju koja se sastojala od dva dijela - Retro Bit i Soul. Prvi je bold, drugi minimalistički soft izgled.






Proveli smo cijeli dan u pripremama za reviju, odnosno predstavljanje koje je bilo u 20h i da, bilo je stresno. Nažalost, u veći dio programa i obveza sam informirana na licu mjesta, tako da se nisam stigla pripremiti i ponijeti neke crucial "sitnice", no hajde. Najviše mi je žao što je, kada sam i završila sa svojim dijelom posla, ostalo 40-ak minuta da našminkam sebe i obučem se. To je rezultirano činjenicom da nisam uspjela izaći iz backstagea, vidjeti izlagače, prošetati cijelim centrom, sjesti na sunce i popiti kavu, na miru uživati u cijelom iskustvu. I ono najbitnije - žao mi je što nemam slika da ti dočaram kako je bilo i što smo radili, a razlog je jednostavan - nisam stigla. 

No, zato je Stella stigla fotkati i fotke su i više nego odlične. :) Pogledaj sama...



Photo by: Stella Mešić



Photo by: Stella Mešić




 Photo by: Stella Mešić


 Photo by: Stella Mešić


 Photo by: Stella Mešić


 Photo by: Stella Mešić


 Photo by: Stella Mešić


 Photo by: Stella Mešić


 Photo by: Stella Mešić


 Photo by: Stella Mešić


 Photo by: Stella Mešić


 Photo by: Stella Mešić




 Photo by: Stella Mešić


Hvala 4Look-u koji mi je omogućio da budem dio projekta, pa i da prohodam stage-om kao profesionalac (HAHA šalim se) i da upoznam toliko novih zanimljivih ljudi. Na kraju, gledajući sve te šarene kose i frizure i sama dobijem hrabrosti izaći iz svoje comfort zone i eksperimentirati s kosom. Ne znam što sam čekala do sada. :)

Za više fotki čekiraj Stellin post ovdje.

You Might Also Like

0 komentari

Copyright © 2020 BeautyWonderlust

Social media

https://www.youtube.com/channel/UCQOs_QoryHF_cpTv0cRq9mQ

https://www.instagram.com/tenaco/

https://www.facebook.com/beautywonderlust/

SEARCH